29 maja 2021

Majowe kadry :)



Witajcie majowo :) Maj, mój ulubiony miesiąc, pachnie fioletem bzu, potrząsa delikatnymi dzwoneczkami konwalii, wychyla się z zielonej trawy drobnymi główkami fiołków. Otula twarz ciepłym wiatrem i puka do okien wiosennym deszczem. Maj odlicza kolejne lata w kalendarzu moim i Paulinki oraz świętuje z nami Dzień Matki :) I jedyne, czego mi brakuje w tym roku, to ciepłych promieni słońca, bo słońca u nas jak na lekarstwo. 

Na zdjęciach nasze kadry majowe :) Pachnący bez na kredensie, bukiet 43 róż w moje urodziny od Andrzeja, przygotowania do urodzin Paulinki :)) Poleczka jeden dzień świętowała rodzinnie, a drugi z koleżankami w ogrodzie :))) Było pysznie, wesoło i fajnie. A ja stałam się mamą Nastolatki ! :))))


Mój piękny bukiet urodzinowy :)




Przygotowania do urodzinek Paulinki :)



Dwa torciki, na dwa urodzinowe świętowania mojej Nastolatki :)


Poniżej przygotowania do zabawy z koleżankami w ogrodzie :)

























I za chwilę już czerwiec.
Pewnie będzie spokojniejszy.

Uściski dla Was :)

Aldona

20 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko wygląda bo i niezwykły jest powód do świętowania 😊 Urodziny każde są ważne ale pierwsze "naście" to pierwszy krok w nowy okres życia. Wszystkiego najlepszego 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem, jak wpatruję się w Twoje zdjęcia, myślę, że nazwa bloga jest jak najbardziej odpowiednia. Zachwycam się drobiazgami, które tak pięknie dobierasz do domu, ogrodu czy na przyjęcie. Zachwyciły mnie szklaneczki. I kosmosy - ukochane kwiaty mojej Babci.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla cudownych Kobietek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji ważnych świąt, spóźnione, ale szczere życzenia. Aldono, pięknie przygotowałaś przyjęcie dla Nastolatki, a róże od ukochanego śliczne.
    Pozdrawiam Cię wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Jakbym oglądała i czytała ulubione czasopismo - Weranda:) Wspaniałe aranżacje. 100 lat!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urodzinowe życzenia: bądż jak najdłużej sobą, jesteś wspaniała, zdolna, pracowita- o tym świadczą zdjęcia. Co do atmosfery w Twoim ogrodzie, to żadne słowa zachwytu nie przekażą, bo jest fantastycznie... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny bukiet róż Aldonko. Przyłączam się do życzeń urodzinowych - wszystkiego co najpiękniejsze! Piękne urodziny miała Twoja nastolatka, dla niej też przesyłam urodzinowe buziaki:) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie, cudownie, wiosennie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. TRAUMHAFT,... der GARTEN und die BILDER....

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie:-) te ciasteczka w małych szklankach to fajny pomysł! Mega inspirujące zdjęcia!:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że był to dla Was piękny miesiąc i pełen ważnych oraz wzruszających chwil.
    Przesyłam zatem "pourodzinowe" życzenia szczęścia - by trwało, zdrówka -
    by dopisywało i spełnienia tego, co w duszy gra!
    Dołączam uściski :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 DROBIAZGI DOMOWE , Blogger