14 grudnia 2020

Po egzaminie :) i nasz domowy wieniec adwentowy


        Kochani, witajcie po długiej przerwie :) Nie było mnie tyle czasu na blogu, ponieważ przygotowywałam się do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego z zakresu Stomatologii Zachowawczej z Endodoncją. Ostanie miesiące przeznaczyłam na intensywną naukę. Biurko moje zatonęło pod stosem książek, notatek i poprzylepianych karteczek z zapisanymi detalami do testu :) Umknęły mi wolne weekendy i wakacje, które spędziłam z nosem w książkach. Ale warto było. Z końcem listopada egzamin zdałam i z wielką radością oraz ulgą wróciłam do normalnego, codziennego życia z Najbliższymi :) 

        A na zdjęciach nasz domowy wieniec adwentowy, który przygotowałam z Paulinką. Wykorzystałyśmy wiklinowe koło z jodłowymi gałązkami, ozdoby świąteczne, szyszki oraz klej na ciepło. Wieniec adwentowy jest nie tylko ładną, przedświąteczną ozdobą w naszym domu, ale również symbolem radosnego oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia. Zieleń gałązek oznacza trwające życie, okrągły kształt wieńca nieskończoność i wieczność Boga. W każdą kolejną adwentową niedzielę zapalamy kolejną świecę na znak nadziei i oczekiwania. 







Serdeczne pozdrowienia dla Was :)

Aldona

16 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!!!! Kot cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) A tak, kot to cudak nasz kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji pomyślnego złożenia egzaminu, masz bardzo szlachetny zawód, bardzo potrzebny ludziom. Niezmiernie cieszy Twój powrót na nasze "ekrany".Pozdrowienia z Wilna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Honorato, dziękuję 😊 ja też się cieszę z powrotu tutaj 😊 Pozdrawiam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aldona, przyjmij proszę moje gratulacje!
    Cieszę, że już jesteś z nami, bo z przyjemnością czytam Twoje piękne i inspirujące posty. Choinka i wieniec prezentują się stylowo, elegancko i bardzo gustownie :-))
    Pozdrawiam ciepło!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, bardzo dziękuję!! 😊 Ja też lubię oglądać Twoje zdjęcia! Pozdrawiam mocno 😊

      Usuń
  6. Gratulacje !!! Wieniec adwentowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale znowu czytać ten blog. Czekałam i sprawdzałam, aż się doczekałam. Jest dla mnie bardzo inspirujący, podobnie jak Domowy zakątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło przeczytać taki komentarz. Bardzo dziękuję :) Aldona

      Usuń
  8. Gratuluję zdania egzaminu. Winiec piękny i już widzę święta w Waszym domu, pięknie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wieniec i gratulacje z okazji zdanego egzaminu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aldonka, gratulacje jeszcze raz od nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdanego egzaminu. Wiele wysiłku, ale warto było. A ja się cieszę, że znowu jesteś tu z nami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 DROBIAZGI DOMOWE , Blogger