27 lutego 2021

Kącik w sypialni

        Uwielbiam mój kącik w sypialni :) Miejsce do zasypiania, czytania, porannej kawy, rozmów, świeżych kwiatów, czytania lektur przez dzieci :) I najmilsze jest to, że po drugiej stronie łóżka swój kącik ma najbliższa mi Osoba :) Kolory w naszej sypialni celowo zgaszone i ciemniejsze niż w pozostałych miejscach w domu, by sprzyjały wypoczynkowi i zasypianiu. Stolik nocny wyszukany z drugiej ręki. Lampa z ciepłą barwą światła, książki, kobiece plakaty w ramach za szkłem. Kosz na poduchy i pledy. Fotel z ogrodu, który tutaj tymczasowo zimuje, by nie zniszczył się na zewnątrz :) Teraz zajmuje trochę miejsca, ale wiosną wróci do ogrodowego domku. Na ścianie za drzwiami obrazy, a każdy dla nas ważny i ma znacznie. Jeden z nich otrzymałam od Osoby, z którą współpracuję od lat, namalowany przez rzeszowskiego artystę w 1942 roku, stanowiący reprodukcję obrazu "Rzeszów od wschodu" z 1838 roku. Oraz dwie litografie, które trafiły do nas również w ciekawych i miłych okolicznościach. Ot, i taki mój zakątek w sypialni. Chyba pierwszy jaki mam i kiedykolwiek miałam :)























Wiem, że zdjęć bardzo dużo. Ale nie chciałam już wybierać :) 

Niech będą sobie tu wszystkie.

 Serdeczne pozdrowienia dla Was :)

Aldona

27 komentarzy:

  1. A ja lubię ogladac Twoje zdjecia. Stonowane, harmonijne, uporzadkowane i eleganckie. Lubie tu do Ciebie zagladac :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, uroczy zakątek�� pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Mironka. Ty znasz ten zakątek nie tylko ze zdjęć. Trochę się tu uczyłyśmy przed egzaminem. Buziaki Kochana!

      Usuń
  3. Bardzo ładnie urządziłaś ten kącik. Wszystko takie świeże i naturalne, piękne tkaniny, grafiki, kolorystyka. Mogłabym tu siedzieć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, stworzyłaś tak klimatyczny kącik pełen gustownych, stylowych dodatków!
    Jesteś prawdziwą piastunką domowego ogniska! Podziwiam Twój wysmakowany styl!
    Przesyłam uściski i pozdrowienia :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie urządziłaś to miejsce! Na wiosnę czeka mnie remont mojej sypialni i chętnie się zainspiruję Twoją aranżacją :). Podobają mi się kolory, naturalne materiały, odrobina drewna... Wszystko to razem tworzy cudowny klimat :). Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo za miłe słowa! Ściskam serdecznie! :)

      Usuń
  6. Oko cieszy taki widok i to "tylko" kawałeczka" Twojej sypialni. Każdy szczegół dobrany i przemyślany. Jak dobrze, że są ludzie , którzy umieją i lubią tworzyć piękno. Po Twoich postach chce się chociaż jakąś minimalną zmianę wdrążyć w swoje otoczenie przestrzenne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mała zmiana a cieszy bardzo. Jakiś drobiazg, szczegół, a wnosi świeżość, przytulność. Honorato dziękuję i pozdrawiam mocno!

      Usuń
  7. Taki przemyslany i zaplanowany fragment sypialni pokazałaś. Kącik jest stonowany, elegancki, bardzo podobają mi się grafiki i kwiaty. Widać, jak bardzo kochasz ten kącik.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Lubię bardzo. Celu dziękuję i ściskam serdecznie :)

      Usuń
  8. Piękny kącik. Masz fajne, ciekawe pomysły. Chyba zgłoszę się do Ciebie o zaprojektowanie pokoju dla młodego haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Ja tylko na potrzeby domowe :) Wiolu pozdrawiam mocno !

      Usuń
  9. To bardzo przytulny i gustownie urządzony kącik. Miejsce ważne bo tu się wypoczywa więc dobrze mieć w zasięgu wzroku ulubione, sentymentalne przedmioty. Serdeczności Aldonko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim kąciku można wypocząć. Wszystko ze sobą tak pięknie gra. Każdy drobiazg. Nazwa bloga zobowiązuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, trafiłam tu do Ciebie dzięki blogowi Anitki, który bardzo lubię :) Tu też mi się podoba. Sypialnia przepiękna, zazdroszczę. Nie przeszkadza mi mnogość zdjęć, wręcz przeciwnie. Każdy powinien mieć taki kącik gdzie czuje się najlepiej, może wypocząć. Wspaniały wystrój kolory, sprawia niesamowite wrażenie. Aż się chce wejść usiąść. Pieknie dobrałaś dodatki. Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję :) i miło mi, że do mnie zajrzałaś.

      Usuń
  12. Ślicznie. Z resztą w każdym miejscu potrafisz stworzyć atmosferę ♥️ a wspólnego malowania starego mieszkania nigdy nie zapomnę. Uściski od starej znajomej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzeka i zachęca do lektury - u mnie na nocnym stoliku wiecznie rosnący stosik książek. Bardzo mi się podoba, a lampa jest bardzo w moim stylu, mogę zapytać gdzie taką można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna aranżacja. Przytulna, bije z niej takie ciepło domowe. Każdy z nas potrzebuje takiego kącika, by móc w nim wypocząć i się zrelaksować. Jest to dość ciekawa inspiracja dla mnie, myślę o aranżacji czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 DROBIAZGI DOMOWE , Blogger