6 grudnia 2021

Świąteczna kuchnia


Dzień dobry grudniowo :) Nie było mnie tutaj długo, a to z racji różnych zajętości i obowiązków. Mam nadzieję i plan, aby w grudniu nadrobić odrobinę blogowe zaległości i wpisy :) Dzisiaj witam się z Wami z naszej świątecznej kuchni. Choinki nie mamy jeszcze ubranej, ale kredens w dużym pokoju i kuchnia zyskały już świąteczny wystrój :) Gdy za oknem szaro i ponuro, to światełka i świece ocieplają wnętrza. W kuchni na czas zimy i świąt, pojawiły się lniane zazdrostki i lambrekin w oknie, szydełkowe gwiazdki, świeże gałązki, światełka, drewniane dekoracje, odrobina czerwieni oraz zapach pomarańczy i goździków :) 




























Przy takim szarym świetle za oknem, trudno o jasne i ostre zdjęcia. 
Ale te może choć w niewielkim stopniu oddadzą ciepły i przytulny, zimowy nastrój :)
Pozdrawiam Was mocno i do szybkiego "usłyszenia" :)
Aldona

16 komentarzy:

  1. Oczywiscie, że zdjecia oddaja swieteczny klimat. Slicznie u Ciebie przygotowane dekoracje, jak zawsze. Fajnych mikołajek calej rodzince:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje świąteczne! Gratuluje ciekawych pomysłów i życzę dalszych udanych przygotowań do Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pięknie, świątecznie i ciepło. Cudne dekoracje.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo świąteczny nastrój:)))ja też już powoli dekoruję dom na święta:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i klimatycznie! Świąteczne akcenty wprawiają w dobry nastrój i budują przytulność, gdy za oknem zimno, buro i ponuro ;-))
    Życzę Ci miłego tygodnia i do szybkiego "usłyszenia."
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Aldonko ciesze sie ze znow Jestes :) Aleeee cudowne zdjecia. Kuchnia jak z marzen!!! Piekna swiateczna kolorystyka. Oczarowala mnie ta poleczka z kubeczkami. Mam hopla na punkcie kubkow :) slicznie wyeksponowane. Pozdrawiam Cie serdecznie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna świąteczna kuchnia.Miło odnajdować w sieci takie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super blog! Taki inspirujący i ciekawy. No ja na pewno zainspiruję się Twoją kuchnią. Teraz mam własne mieszkanie https://www.ekopark.pl/aktualnosci/nowe-mieszkania-salwator-krakow/ więc mogę zmieniać naprawiać remontować. To świetne uczucie. Na pewno na święta zrobię jakieś fajne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: + 2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i klimatycznie! Już się nie mogę doczekać nadchodzących świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jak ma się dużą kuchnię, bo jest sporo miejsca gdzie można poupychać te świąteczne bibeloty :) ja mam niestety dość małą kuchnię, ale jakoś muszę stworzyć w niej świąteczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wnętrze i niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysły na wystrój wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie to wygląda! Świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 DROBIAZGI DOMOWE , Blogger