19 grudnia 2021

Wieniec adwentowy

 


Dzisiaj czwarta niedziela adwentu, zapłonęła też czwarta świeca w wieńcu adwentowym. Co roku, przygotowuję wieniec adwentowy sama i wykorzystuję prawie te same dekoracje. Ozdoby świąteczne i szyszki mocuje klejem na ciepło na kole z gałązek jodłowych, a świece ustawiam na podstawkach ze szpikulcem. Po świętach dekoracje chowam do pudełeczka i czekają do kolejnego wieńca:) 

Na zdjęciach też plakaty Gallerix oprawione w ramy, zawieszone już na ścianie w dużym pokoju nad wypoczynkiem:)














Trzymajcie się zdrowo i ciepło!

Aldona

8 komentarzy:

  1. Jak pięknie! Nie tylko wieniec mnie zachwycił:)))
    Dziadki, poduchy w kratkę, białe domki, lampki - cudo.
    Pozdrawiam Aldona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wieniec oraz ozdoby. Czuć świąteczną atmosferę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieniec adwentowy w dzisiejszych czasach jest niesamowicie kosztowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec i ozdoby klimatyczne:) Plakaty może bardziej na czas letni.
    Wszystkiego dobrego:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie pięknie! Zarówno wieniec, jak i reszta dekoracji robią niesamowitę wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne zioła wyleczyły tak wiele chorób, że leki i zastrzyki nie mogą wyleczyć. Widziałem wielkie znaczenie naturalnych ziół i cudowną pracę, jaką wykonali w życiu ludzi. Czytałem w Internecie zeznania ludzi na temat tego, jak zostali wyleczeni z opryszczki, HIV, diabetyków itp. przez ziołolecznictwo Dr.DAWN, więc postanowiłem skontaktować się z lekarzem, ponieważ wiem, że natura ma moc uzdrawiania wszystkiego. Zdiagnozowano u mnie HIV przez ostatnie 7 lat, ale Dr DAWN wyleczył mnie swoimi ziołami i od razu skierowałam do niego ciotkę i jej męża, ponieważ oboje chorowali na opryszczkę i też zostali wyleczeni. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale jestem żywym świadectwem. Próbowanie ziół nie zaszkodzi. Jest także rzucającym zaklęcia, rzuca zaklęcia, aby przywrócić rozbite małżeństwa i zaklęcia powodzenia, aby prosperować i doskonalić się w życiu. Skontaktuj się z Dr.DAWN e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: + 2349046229159/
    +3550685677099

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne te plakaty. Uwielbiam malarstwo Monet. Super pasują do wnętrza Aldonko. Wieniec też przepiękny. Przezdolna jesteś. Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 DROBIAZGI DOMOWE , Blogger