7 kwietnia 2021

Miejsce do nauki i pracy

          Kącik w domu do nauki, pracy i czytania książek, towarzyszył mi zawsze, gdziekolwiek mieszkałam :) Niezbędnik dla mnie :) Teraz jest to miejsce w naszej sypialni. Biurko przemalowane przeze mnie i Paulinkę, wygodny, kręcony fotel, lampka, przybory do pisania, wazon z kwiatami i nic nad to :) Obok biurka stolik, na którym pięknie rozrasta się monstera oraz leży kilka podręcznych książek. W zeszłym roku o tej porze, czyli wiosną, zaczynałam naukę do egzaminu specjalizacyjnego i spędzałam przy tym biurku dłuuuugie godziny :) Wstawałam dwie, trzy godzinki wcześniej niż domownicy i z filiżanką kawy zasiadałam do książek. W domu cisza, nic mnie nie rozpraszało, mogłam się skupić na nauce :) To był mój najlepszy czas do czytania :) Bo popołudniami i wieczorami, gdy dom tętnił życiem, to serce mi się co chwilę do tego życia domowego wyrywało :) Po egzaminie odetchnęłam z ulgą, odkopałam moje biurko spod stosu książek, testów, notatek, samoprzylepnych karteczek i z radością wróciłam do naszej rodzinnej codzienności :) Teraz z mojego naukowego kącika częściej korzystają nasze córki :) Ja przysiądę tu czasem poczytać, przejrzeć dokumenty, napisać coś na laptopie. Ale tak czy inaczej, kącik jest i każdy może w razie potrzeby skorzystać :) 









Serdeczne pozdrowienia dla Wszystkich :)

Aldona

26 komentarzy:

  1. Pięknie i z sercem.Pozdrawiam serdecznie.Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kącik do pracy. Tulipany nadają wiosenny charakter. Piękna monstera. Moja ma 6 liści.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza monstera pięknie nam się rozrosła. Kupiliśmy ja niewielką, mizerną. Podstawa to umiarkowane podlewanie i koniecznie podpora dla liści. U nas się to sprawdziło. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Uroczy kącik, podziwiam ogromne okna , monsterę. Wyobrażam sobie, ile pracy i nerwów kosztował Cię egzamin, na szczęście teraz możesz się z tego śmiać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrom pracy i stres też był. Ale po - wspaniała ulga i radość! Celu ściskam serdecznie :)

      Usuń
  4. Zaciekawił mnie Twój fotel przy biurku, bo sama przymierzam się do organizacji takiego kącika do pracy. Skąd pochodzi? Czy rzeczywiście jest wygodny? Bo ma niskie oparcie, więc mam wątpliwości. Doradzisz coś?☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest mega wygodny, miękki, z opcją delikatnego bujania i odchylania. Jak na nasze potrzeby, wystarczająco komfortowy do biurka. Kupiliśmy go stacjonarnie w galerii wnętrz w naszym mieście. I tak chyba najlepiej, bo można od razu sprawdzić, czy fotel jest wygodny. Życzę powodzenia w organizacji kącika do pracy! :)

      Usuń
  5. To biurko jest bardzo ładne, ale ten stoliczek obok - cudny, rewelacyjny. Całość pięknie się prezentuje i ma przytulny, ciepły klimat. Wyobrażam sobie, że w takim kąciku przyjemnie się pracuje i wypoczywa.
    Zaraz będę buszowała po internecie w poszukiwaniu podobnego stolika - kwietnika;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. A stolik/kwietnik to Ikea :) Też go lubię :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Bardzo przytulny kącik, ślicznie urządzony. Zieleń zdecydowanie dodaje uroku, nawet drzewo za oknem "dopasowało" się idealnie.
    Uściski Aldonko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drzewo za oknem będzie piękne, gdy się zazieleni :) Uściski Ewuś !

      Usuń
  7. Podziwiam ten ładny lekko szary kolor ścian. No i mebelki nie przytłaczają wnętrza, nadaja wrażenie lekkości.. Jeszcze raz się pochwalę, że dzisiaj u nas na stole króluje Twoja babka cytrynowa. Niebo w gębie, kto nie wypróbował tego przepisu niech się pośpieszy. Pozdrowienia z zimnego i mokrego Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo, że ciasto zasmakowało!! :)) Ale ja to też już pisałam w odpowiedzi na Twój komentarz w poście o babce :)))

      Honorato pozdrawiam serdecznie. U nas dzisiaj wreszcie słońce, bez deszczu, śniegu i gradu :) Serdeczności :)

      Usuń
  8. bardzo przytulny kącik :) ważne jest, żeby każdy z domowników miał takie swoje miejsce (jeśli oczywiście tego potrzebuje ;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Aldona, cudownie urządziłaś ten przytulny kącik! Ponadto jestem pod wrażeniem ogromnego okna, które przepięknie powiększa przestrzeń, co daje niesamowity efekt! Z tej perspektywy sypialnia prezentuje się wspaniale!
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci pięknego weekendu ;-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko. My to "okno" też lubimy. To stare budownictwo i ta ściana podzielona jest na kilka mniejszych okienek :) Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  10. Żałuje,że ja sobie takiego kącika do nauki nie zrobiłam. Może by wtedy nauka lepiej szła��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że nauka Ci poszła super i egzamin. Nawet bez kącika :))) i jeszcze mnie motywowałaś :)

      Usuń
  11. Jasne, przestronne, uporządkowane - praca w takim kąciku to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten fotel! Skąd jest? Miałam właśnie coś w tym stylu na oku w sklepie Altavola, ale nie byłam pewna, czy byłby wygodny. Zwłaszcza przy niekończącym się home office. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł z tym kącikiem, nigdy nie wpadłam na taki pomysł. Bardzo lubię czytać książki i generalnie robię to w łóżku po prostu. A pomieszczenie przepiękne - dobrze, że nie psuje efektu żaden telewizor.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 DROBIAZGI DOMOWE , Blogger